تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 19:57
کد خبر : 103215

خیران آستارا ۱۰۷ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی اهدا کردند

خیران آستارا ۱۰۷ کپسول اکسیژن به بیماران کرونایی اهدا کردند

جارستان:خیران در آستارا به منظور کمک به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان، ۱۰۷ سیلندر کپسول اکسیژن را خریداری و به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تحویل دادند. به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آستارا به ایرنا، مدیر این شبکه اعلام کرد: با توجه به افزایش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان و

جارستان:خیران در آستارا به منظور کمک به بیماران کرونایی بستری در بیمارستان، ۱۰۷ سیلندر کپسول اکسیژن را خریداری و به شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تحویل دادند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان آستارا به ایرنا، مدیر این شبکه اعلام کرد: با توجه به افزایش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان و افزایش نیاز به اکسیژن، خیران سلامت در اقدامی خداپسندانه ۱۰۷ سیلندر کپسول اکسیژن در حجم های ۱۰ تا ۵۰ کیلوگرمی را خریداری و به شبکه بهداشت و درمان تحویل دادند.

دکتر فرید بصیری مقدم از خیران سلامت خواست برای خرید دومین دستگاه اکسیژن ساز مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی آستارا مساعدت کنند و برای همین منظور حساب جذب کمک های مردمی کرونا در شهرستان ایجاد شده است.

وضعیت شهرستان آستارا از نظر شیوع ویروس کرونا همچنان قرمز است و مسئولان و کارشناسان بهداشت و سلامت از مردم خواسته اند از سفر و حضور در اجتماعات خودداری و شیوه نامه های بهداشتی نظیر زدن ماسک را رعایت و واکسن دریافت کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.